Panaszkezelés

Az A&K Akadémia számára kiemelt fontosságú, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Működésünk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik. Célunk, hogy az A&K Akadémia és ügyfelei közötti véleményeltéréseket, panaszos esetet gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük.

Kérjük, hogy panaszodat, véleményedet az info@ak-akademia.hu címre szíveskedj elküldeni, melyben röviden ismerteted a panaszos esetet, annak dátumát, helyét, ill. minden olyan információt, melyet relevánsnak tartasz a panaszkezelés szempontjából.

A panasz beérkezésétől számított 8 munkanapon belül kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot az eset rendezése céljából.

Panaszkezelési szabályzat

Panaszfelvételi űrlap